Kilka praktycznych informacji organizacyjnych, które pomogą Pani/u podczas pobytu.
- Godziny przyjęć do Szpitala TOPMED– dopasowujemy je do potrzeb Pacjenta.
- Informacje ogólne:
- informacja– wszelkich informacji o stanie zdrowia udziela lekarz operujący;
- leki własne– pacjent/ka przebywając w Szpitalu TOPMED nie może przyjmować żadnych leków bez zgody lekarza. Leki, których przyjmowanie związane jest z leczeniem chorób współistniejących przewlekłych, należy przekazać w oryginalnych opakowaniach w dniu przyjęcia wraz z zaleceniem dawkowania od lekarza prowadzącego pracownikowi rejestracji;
- organizacja dnia na Oddziale– troszcząc się bezpieczeństwo naszych Pacjentów, prosimy aby chęć opuszczenia Oddziału zgłaszać każdorazowo pielęgniarce w punkcie pielęgniarskim;
- odwiedziny– cenimy rodzinną atmosferę w naszym Szpitalu, dlatego bliskich naszych Pacjentów zachęcamy do odwiedziny w ciągu całego dnia;
- wyżywienie– menu dostosowujemy do Państwa indywidualnych preferencji smakowych oraz diet. Pory posiłków uzależniamy od godziny operacji i długości hospitalizacji Pacjenta. Dodatkowo na Oddziale, do dydpozycji Pacjenta, znajduje się w aneks kuchenny do dyspozycji Pacjenta, wyposażony w czajnik elektryczny, kuchenkę mikrofalową oraz lodówkę. Żywność własną prosimy przechowywać w małych ilościach na 1-2 dni w podpisanym pudełku w lodówce dla Pacjenta na Oddziale;
- Szpital TOPMED oferuje Pacjentom pokoje jednoosobowe w standardzie hotelowym, z TV oraz nielimitowanym dostępem do sieci Wi-Fi.